fredag 12 oktober 2012

Reflektioner




Så har det gått en arbetsvecka igen, tänk så fort de går nuförtiden.
 Vad har då hänt?
 Jo, vi har haft ett par underbart vackra höstdagar, vi har haft de första morgnarna med frost och vi brottas dagligen med motsträviga små fingrar som ska försöka hitta rätt ”hål” i sina nya fingervantar. 
 Vi tittar på löv och konstaterar att de faller ner, fler och fler för varje dag,
 Vi har plockat äpplen och päron från träden i trädgården och gläds åt skörden av champignoner som nu ligger i frysen 
Jag har anmält mig till den traditionella julkransbindningen och varit ”ute” och ätit med den byalagsstyrelse som jag tillhör. 
Tänk så mycket det händer på en vecka när man tänker efter och så skönt det är att reflektera och glädjas åt allt man fått vara med om.
 Dessutom har jag lärt mig att det finns "flygande" spindlar!!
 Nu kryper jag inomhus och håller helg!

1 kommentar:

  1. Dagarna går såååå jäkla fort! Ba' schwiiiiiish!! Jag hinner ingenting...

    SvaraRadera