söndag 4 augusti 2013

" Ur-tid"









Kreativiteten har flödar denna fantastiska sommar och många av mina ideér har sett dagens ljus.
 Som tur är har jag en fantastiskt duktig äkta man som hjälper mig att förverkliga de av infallen som jag inte behärskar riktigt själv.

 Att det återigen handlar om att ta tillvara det som vi många gånger slänger ser ni bevisen på här och det  har blivit en pånyttfödelse för många udda tallrikar, ramar och gamla spegelglas.

Till min stora glädje blir allting jättefint och användbart.

 Jag kommer att utöka mitt sortiment med de här sakerna under  hösten så välkomna!
 Mitt bland ljus, smycken och stickade barntröjor kanske ni hittar en klocka eller en anslagstavla som faller er i smaken. 
Vem vet, jag har kanske fått ännu flera ideér snart, det är som bekant inga gränser för fantasin.







Tills  mer inspiration dyker upp så fortsätter jag att njuta av 
sol och värme.

 Vilken underbar sommar vi har!!!

3 kommentarer:

  1. Helt fantastiska idéer DU har fått. Dessa alster kommer att bli omtyckta! MW

    SvaraRadera
  2. Vilka fantastiska idéer DU fått. Dessa alster kommer att bli omtyckta i höst. MW/

    SvaraRadera
  3. Tack för Din positiva kommentar! Jag är mycket förtjust i alstren själv!!

    SvaraRadera